باربری شبانه روزی
باربری شبانه روزی
بازدید : 162 | یکشنبه 28 آذر 1395 - 12:32
saribartehran
ارسالی ها : 1
عضویت : 28 /9 /1395
محل زندگی : تهران
باربری شبانه روزی
حتما از شنیدن کلمه باربری شبانه روزی و یا دیدن عنوان این مقاله تعجب کردید. تعجب نکنید. همان طور که می‌دانید برخی مشاغل مانند اورژانس و پلیس ۱۱۰ هستند که به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کنند و در تمام ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان عزیز هستند. برخی باربری‌ها نیز جهت رفاه حال شهروندان گرامی خدمات شبانه روزی ارائه می‌کنند.
گاهی اوقات بنا به دلایل مختلفی مانند اصرار صاحب خانه به مستاجر برای تخلیه خانه، مشتری نیاز دارد که هر چه سریع‌تر خانه را تحویل دهد و به خانه جدید خود نقل مکان کند. در برخی مواقع ممکن است مشتری دانشجویی باشد که باید برای ادامه تحصیل به شهر دوری نقل مکان کند. تا آماده کردن لوازم خود برای اسباب کشی و جمع کردن وسایل کمی طول می‌کشد و هوا تاریک می‌شود. در این شرایط هیچ گاه نباید نا امید شد. با خیال راحت به جمع کردن لوازم خود بپردازید. فقط کافیست با یک شرکت باربری که خدمات ۲۴ ساعته ارائه می‌کند تماس بگیرید و باقی کارها را به آنها بسپارید.
برای جا‌به‌جایی در طول شب به امکانات بیشتری نیاز دارید. اگر تصمیم گرفته‌اید که در شب اسباب کشی کنید بهتر است به نکاتی که بیان می‌کنیم توجه کنید.
– اگر در فصل سرما کار حمل و نقل را انجام می‌دهید به شدت احتیاط کنید. به همراه داشتن زنجیر چرخ برای ماشین باربری ضروری است. امکانات رفاهی و گرمایشی را به طور کامل فراهم کنید. تعدادی پتو را همیشه درون ماشین خود جا سازی کنید و به همراه داشته باشید.
– با توجه به اینکه در شب رانندگی می‌کنید حتما در طول روز خواب کافی داشته باشید و هرگاه احساس خستگی کردید توقف کنید و کمی استراحت کنید. به علائم هشدار دهنده در هنگام رانندگی در جاده و یا شهر توجه کنید. با سرعت مطمئنه حرکت کنید و از سبقت گرفتن و سرعت غیر مجاز جدا خودداری کنید. چراغ قوه و ابزار نور دهی را به همراه داشته باشید.
– با توجه به کاهش دید در شب بهتر است قبل از تاریک شدن هوا وسایل خود را بار بزنید و در هنگام جمع کردن به خوبی آنها را بسته بندی کنید و از چیدمان محکم آنها اطمینان حاصل کنید. به کمک طناب آن‌ها را محکم ببندید تا در هنگام شب و در حین رانندگی جا‌به‌جا نشوند و از داخل ماشین به بیرون پرتاب نشوند.
– به همراه داشتن آذوقه را فراموش نکنید. همیشه مقداری خوراکی و آب آشامیدنی به همراه خود داشته باشید. به خصوص اگر در هنگام شب مجبور به اسباب کشی در جاده‌ها و خیابان‌های شهر هستید خوراکی و یا مواد غذایی فاسد نشدنی می‌تواند به شما کمک کند تا از گرسنگی و تشنگی در امان باشید.
– همیشه جعبه ابزار کمکی همراه خود داشته باشید. برای احتیاط بیشتر جعبه لوازم یدکی خودرو را به همراه پیچ گوشتی، انبر و تعدادی از قطعات مورد نیاز خودرو همیشه همراه خود داشته باشید. همچنین جعبه کمک‌های اولیه را فراموش نکنید تا در مواقع لزوم بتوانید اقدامات درمانی اولیه را تا رسیدن نیروهای امدادی انجام دهید.
لینک منبع:باربری شبانه روزی سریع بار تهران



امضای saribartehran


باربری سریع بار تهران
http://saribartehran.ir
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

aminmoin
ارسالی ها : 5
عضویت : 22 /9 /1395
محل زندگی : تهران
سن : 24 ساله
1 RE باربری شبانه روزی
جمعه 10 دی 1395 - 17:00

خوبه خیلی ممنون
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :